דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


7 עקרונות חשובים לרכישת בית, דירה או מגרש לבנייה 

מאת    [ 15/12/2011 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2072 פעמים ]



אם אתה שוקל לקנות בית, דירה או מגרש בעתיד הקרוב, ישנם מספר עקרונות חשובים שאתה צריך לדעת. באופן כללי, השוק הנוכחי הוא שוק של קונים.  עם זאת, זה לא אומר כי רוב הקונים יוכלו לסגור עסקאות בסכום נמוך. אם אתה רוצה לנצל נכון את השוק, אתה צריך להיכנס אליו כשאתה מוכן.

  1. שוק הנדל"ן הוא מאוד דינמי, השינויים בו מהירים מאוד. אתה לא יכול להסתמך על מה שהתרחש בשוק לפני ששה חודשים. מה שאנשים ביקשו עבור ביתם לפני מספר חודשים כבר אינו רלוונטי. עליך להתעדכן באופן שוטף לגבי הנעשה בשוק המקומי, באזור בו אתה רוצה לרכוש בית. לדוגמה, אם אתה מעוניין ברכישת נכס באזור השרון, עליך לפנות לאנשי מקצוע מהאזור ולהתעדכן בשינויים האחרונים.

 2. אם רכשת בית בעבר, אל תחשוב שהמחיר ששילמת עבורו אז רלוונטי היום.  להיפך, הוא אינו רלוונטי. אתה צריך לחשוב על ההפרש בין הסכום שבו תמכור את ביתך לבין המחיר שתשלם עבור רכישת בית חדש. כך תקבל תמונה טובה יותר לגבי מה אתה יכול להרשות לעצמך לרכוש ויותר מזאת, מה אינך מסוגל לרכוש.


 3. לפני כמה שנים אנשים היו להוטים למכור את ביתם בעצמם, וכך לחסוך את העמלה. אם בבעלותך בית שתרצה למכור כדי לממן רכישת בית חדש, עליך להבין שלא תוכל להיכנס לשוק לבדך. תוכל אומנם לחסוך את העמלה, אך הבית שלך עשוי להישאר בשוק למשך שנה או יותר. קיים היצע גדול מאוד בשוק מזה שהיה לפני שנתיים, וכיום הרבה יותר קשה למכור בית. חסוך לעצמך את הטרחה והזמן ושכור איש נדלן מקצועי או סוכנות תיווך מקצועית שיטפלו במקצועיות במכירת ביתך.

 4. ודא שאתה יודע את שיעורי הריבית. שיעור ריבית בטווח של 3.5%-5% היא ריבית טובה.

 5. אתה צריך להבין שיש הבדל מהותי בין מומחי משכנתאות. יש הרבה אנשים אשר מנסים למצוא הלוואות לקונים. כאשר אתה מקבל החלטה כלכלית חשובה כמו רכישת בית, עליך לעבוד עם מישהו שאתה יכול לסמוך עליו. יש לכך משמעות רבה בטווח הארוך. 

6. עליך לחשוב מה פרק הזמן בו אתה מתכוון לשהות בבית החדש, לפני שאתה מתחייב לרכישתו. אם אתה לא מתכנן לשהות בבית לתקופה של לפחות חמש עד שבע שנים, כדאי לך לשקול ברצינות להמתין. אם השוק ימשיך לרדת במהלך השנה ואתה רוכש בית היום, עלול להיות פיחות  בערך הבית שאתה קונה וסביר להניח שימשך תקופה. זו עלולה להיות בעיה אם אתה מתכנן למכור אותו במהלך השנתיים הקרובות. אם אתה נמצא בו לפרק זמן ארוך, זה לא משנה לך. עם זאת, אם אתה מתכנן למכור תוך פחות משנה או שנתיים, זו עלולה להיות בעיה.

 7. לבסוף, למרות התחזיות הקודרות, מעולם לא היה זמן טוב יותר לרכוש בית, בתנאי שאתה מוכן לכך. אם אתה בתוך התהליך, במודעות להתחייבות ארוכת טווח ואתה מוכן מבחינה כלכלית, קיימות עסקאות נדלן נהדרות כמו בתים, דירות או מגרשים. במשך הזמן אתה תהיה שמח על שהחלטת לרכוש לך נכס, מכיוון שההשקעה תשתלם.

 

 

רועי שריר, נדלן בשרון ובמושבים: אבן יהודה, תל מונד, פרדסיה, כפר יהושע, כפר נטר, צורן בהתאמה מלאה לצרכים שלך. עם צוות של 12 סוכנים נוכל לאתר עבורך נדלן: בית, דירה, מגרש למגורים או השקעה, לקנייה או למכירה. צלצל עכשיו 09-8919123 וגם לך יהיה נכס בשרון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב